Selasa, 26 Jun 2012

First Customer Dari UK!

Assalamualaikum (^_^)



Hi korang, apa khabar? Hopefully korang semua sihat la yer. Mana yang kurang sihat tuhh, jangan lupa telan obatt okeyhh!! 

Hooreey...
Perasaan gembira tak terkata. Exited sangat-sangat. 
Manakan tidak, bagun pagi bukak-bukak jer email sudah ada yang bertanya...

" hi, do you still have this BIG HOODIE BLAZER COAT for sale and also if it in good condition? Do get back to me ASAP "

Nah, rezeki masuk. Pada mulanya memikir jugak, nak tak nak jual kat dia ni. Sebabnya si polan ni tinggal kat oversea, jauh wehh. Tapi lama-lama duk fikir " takkan nak tolak kot, itukan reseki ". Air Mail kan ader. Untuk pengetahuan korang, ini adalah orang yang kedua dari UK bertanya pasal blazer+ coat ni. Yang pertama aku terpaksa reject sebab banyak ularnya. Naik jenuh aku melayan, tapi yang besahnya dieorang ni sanggup bayar berapa jumlah sekali pun. Siap suruh aku calculate harga blazer + shipping cost. Aku apa lagi, jual ikut harga aku lar kan. hahaha.


Ni lah blazer + coat yang aku jual. Harga yang gua letak tak banyak pun, adalah dalam £115 jer. Pertukaran semasa ( £ 1= RM 4.47 ) jadi korang kiralah berapa. HUHUHU. Actually, aku letak harga bukan sebab tamak der, it is because the shipping cost. Terlalu mahal, termasuk dengan 10% kos bahan api.

Psst: Actually aku tak keluar se sen pun jual baju ni, hihihihik. Nak tahu macam mana, tunggu entri seterusnya okey...wasalam =)

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama